government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Delivering quality service : balancing customer perceptions and expectations / Valarie A. Zeithaml, A. Parasuraman, Leonard L. Berry.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: New York: The Free Press, 1990. Περιγραφή: xii, 226 p. ; 23 cmISBN:
  • 9781439167281
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 658.812 23
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Συλλογή Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Κέντρου Παραγωγικότητας = Productivity Center Library Main 658.812 ZEI (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό CPC00009121

Includes bibliography and index.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.