The customer satisfaction audit : an eight step approach to ensure that your firm stays focused on customer needs to promote real gains / Abram I Bluestein, Micheal Moriarty, Ronald J. Sanderson.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΣειρά: The portfolio of business and management auditsΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Cambridge: Cambridge Startegy Publications, [199-]. Περιγραφή: 52 p. : tables ; 28 cmISBN:- 1902433084
- 1902433009
- 657.45 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Συλλογή | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Κέντρου Παραγωγικότητας = Productivity Center Library | Reference | 657.45 (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | CPC00006805 |
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.