Reach, touch, and teach : student concerns and process education / Terry Borton.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: New York: McGraw-Hill, 1970. Περιγραφή: ix, 213 p. : ill. ; 22 cmISBN:- 0070065713
- 371.102 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 371.102 BOR (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00010519 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
371.102 BEN The practice of teaching : a positive start / | 371.102 BLO Mastery learning in classroom instruction / | 371.102 BOR Observation skills for effective teaching / | 371.102 BOR Reach, touch, and teach : student concerns and process education / | 371.102 BOR Effective teaching methods / | 371.102 BOR Effective teaching methods / | 371.102 BOR Effective teaching methods / |
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.