Mastery learning in classroom instruction / James H. Block, Lorin W. Anderson.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΣειρά: Current topics in classroom instruction seriesΛεπτομέρειες δημοσίευσης: New York: Macmillan, 1975. Περιγραφή: 88 p. ; 25 cmISBN:- 0023110007
- 371.102 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 371.102 BLO (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00009060 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
371.102 BEA How to teach / | 371.102 BEL Teaching from the deep end : succeeding with today’s classroom challenges / | 371.102 BEN The practice of teaching : a positive start / | 371.102 BLO Mastery learning in classroom instruction / | 371.102 BOR Observation skills for effective teaching / | 371.102 BOR Reach, touch, and teach : student concerns and process education / | 371.102 BOR Effective teaching methods / |
Includes index.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.