The self-renewing school / Bruce Joyce, James Wolf, Emily Calhoun.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Alexandria: Association for Supervision and Curriculum Development, 1993. Περιγραφή: ix, 97 p. : ill. ; 23 cmISBN:- 0871202107
- 371.200973 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 371.200973 JOY (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00034692 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη | ||||||||
371.200973 HER School-based management : current thinking and practice / | 371.200973 HER Making change happen : practical planning for school leaders / | 371.200973 IMM An introduction to systems for the educational administrator / | 371.200973 JOY The self-renewing school / | 371.200973 LUN Educational administration : concepts and practices / | 371.200973 LUN Educational administration : concepts and practices / | 371.200973 MOO Align the design : a blueprint for school improvement / |
Includes bibliographical references (p. 83-91) and index.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.