Παράπονα πελατών : μπελάς...ή ευκαιρία; : μετατρέψτε τους δυσαρεστημένους πελάτες σε κέρδος για την επιχείρησή σας / Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΣειρά: ; 3Λεπτομέρειες δημοσίευσης: [Αθήνα]: Αθ. Σταμούλης, [2008]. Περιγραφή: 189 σ. : εικ. ; 24 εκISBN:- 9789603517559
- 658 22
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Συλλογή | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Κέντρου Παραγωγικότητας = Productivity Center Library | Reference | 658 ΠΡΩ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | CPC00008292 |
Browsing Βιβλιοθήκη Κέντρου Παραγωγικότητας = Productivity Center Library shelves, Collection: Reference Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Περιλαμβάνει βιβλιογραφία.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.