government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Ο Αντινομικός και διαλογικός χαρακτήρας της σχέσης εκπαιδευτικού - μαθητή στο δημοτικό σχολείο / Φωτεινή Κοσσυβάκη.

Κατά: Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΣειρά: ; Νο 9Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, 1997. Περιγραφή: 73 - 141 σ. ; 24 εκΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 372
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 372 ΚΟΣ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 9 Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00038334
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
372 STU The Study of primary education : a source book ; Brenda Lothhouse. 372 WES Move it with levers : a guide to working with levers and linkages in the primary school / 372 WES Join it : a guide to working with materials in the primary school / 372 ΚΟΣ Ο Αντινομικός και διαλογικός χαρακτήρας της σχέσης εκπαιδευτικού - μαθητή στο δημοτικό σχολείο / 372 ΚΟΣ Η σχέση εκπαιδευτικού μαθητή στον παιδαγωγικό και κοινωνικο-πολιτικό λόγο : το παράδειγμα των σχολικών εγχειριδίων της γλωσσας του δημοτικού σχολείου / 372.01 DEV Children, power and schooling : how childhood is structured in the primary school / 372.01 EAR Early childhood education : a developmental curriculum ; edited by Geva M. Blenkin and A.V. Kelly.

Περιέχει βιβλιογραφία.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.