Classroom control : understanding and guiding classroom behaviour / David Fontana.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΣειρά: Psychology in actionΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Leicester: London British Psychological Society, Methuen 1985. Περιγραφή: 186 p. ; 22 cmISBN:- 0901715425
- 371.1024 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 371.1024 FON (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00029367 | ||
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 371.1024 FON (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00026429 | ||
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 371.1024 FON (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00033660 | ||
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 371.1024 FON (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00029372 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
371.1024 FON Classroom control : understanding and guiding classroom behaviour / | 371.1024 FON Classroom control : understanding and guiding classroom behaviour / | 371.1024 FON Classroom control : understanding and guiding classroom behaviour / | 371.1024 FON Classroom control : understanding and guiding classroom behaviour / | 371.1024 GLA Control theory in the classroom / | 371.1024 GNA Motivating classroom discipline / | 371.1024 GNA Motivating classroom discipline / |
Includes index and bibliography (p. 184).
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.