Goal analysis / Robert F. Mager.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Belmont: Fearon Publishers, 1991. Περιγραφή: viii, 138 p. : ill. ; 22 cmISBN:- 0749405929
- 371.102 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 371.102 MAG (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00032087 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
371.102 LIN Teaching students to teach themselves / | 371.102 LOR Schoolteacher : a sociological study / | 371.102 MAC A logical theory of teaching : erotetics and intentionality / | 371.102 MAG Goal analysis / | 371.102 MAR Observing teachers at work / | 371.102 MAR Becoming a better teacher : eight innovations that work / | 371.102 MAR A handbook for classroom management that works / |
Includes bibliography (p. 133).
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.