government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Global marketing : a decision-oriented approach / Svend Hollensen.

Κατά: Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Harlow: FT Prentice Hall, [2007]. Έκδοση: 4th edΠεριγραφή: xxxviii, 714 p. : ill. ; 27 cmISBN:
  • 0273706780
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 658.848 21
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Συλλογή Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Κέντρου Παραγωγικότητας = Productivity Center Library Main 658.848 HOL (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό CPC00008004

Includes bibliographical references and indexes.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.