The marketing mode : pathways to corporate growth / Theodore Levitt.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: New York: McGraw-Hill, [1969]. Περιγραφή: xiii, 354 p. ; 24 cmΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:- 658.8 21
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Συλλογή | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Κέντρου Παραγωγικότητας = Productivity Center Library | Main | 658.8 LEV (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | CPC00001320 |
Browsing Βιβλιοθήκη Κέντρου Παραγωγικότητας = Productivity Center Library shelves, Collection: Main Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Includes bibliographical references and index.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.