Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : πανεπιστημιακές παραδόσεις = Principles of marketing / Άγγελος Α. Τσακλάγκανος.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Θεσσαλονίκη: Κυριακίδης, [19--]. Περιγραφή: 2 τ. : εικ ; 24 εκΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:- 658.8 21
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Συλλογή | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Κέντρου Παραγωγικότητας = Productivity Center Library | Main | 658.8 ΤΣΑ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | CPC00003899 |
Browsing Βιβλιοθήκη Κέντρου Παραγωγικότητας = Productivity Center Library shelves, Collection: Main Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Περιλαμβάνει βιβλιογραφίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.