Εκπαιδευτικοί και αξιολόγηση / Γιώργος Μαυρογιώργος.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήνα: Εκδόσεις Σύγχρονη Εκπαίδευση, 1993. Περιγραφή: 272 σ. ; 21 εκΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:- 371.2721
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 371.2721 MAY (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00034512 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη | ||||||||
371.272 HAL Records of achievement / | 371.272 HAR Grades and grading practices : obstacles to improving education and to helping at-risk students / | 371.272 O'CO How to grade for learning : K-12 / | 371.2721 MAY Εκπαιδευτικοί και αξιολόγηση / | 371.28 HOL Γιατί αποτυγχάνουν τα παιδιά / | 371.28 HOL Γιατί αποτυγχάνουν τα παιδιά / | 371.283 HOL How children fail / |
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.