government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Παιδαγωγική ψυχολογία : μάθηση και ανάπτυξη / Αντ. Κ. Δανασσής-Αφεντάκης.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήνα: Γκέλμπεσης, 2000. Έκδοση: 4η έκδΠεριγραφή: 2 τ. ; 21 εκΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 370.15 23
Ελλιπή περιεχόμενα:
Τ. 1. Συνειρμική κοινωνικό-γνωστική θεώρηση.
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 370.15 ΔΑΝ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Τ. 1 Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00042688
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
370.15 YOU Youth in trouble : educational responses ; edited by John F. Schostak. 370.15 ΒΑΡ Θέματα γνωστικής ανάπτυξης μάθησης και αξιολόγησης : με κείμενα των Ζαν Πιαζέ, Τζέρομ Μπρούνερ / 370.15 ΓΕΩ Παιδαγωγική ψυχολογία / 370.15 ΔΑΝ Παιδαγωγική ψυχολογία : μάθηση και ανάπτυξη / 370.15 ΔΑΝ Παιδαγωγική ψυχολογία : μάθηση και ανάπτυξη / 370.15 ΔΗΜ Εκπαιδευτική ψυχολογία / 1, Θεωρίες μάθησης. 370.15 ΔΙΟ Παράγοντες που συμβάλλουν στις επιδόσεις των μαθητών /

Περιέχει βιβλιογραφία.

Τ. 1. Συνειρμική κοινωνικό-γνωστική θεώρηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.