government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Τα κέντρα μαθητείας του Οργανισμού Απασχολήσεως Εργατικού Δυναμικού : διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις / Κούλα Κασιμάτη, Ζωή Πιλαφτζόγλου και Κώστας Τσακίρης.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήνα: Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών (ΕΚΚΕ), 1984. Περιγραφή: 177 σ. : εικ. ; 24 εκΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 373.24609495 23
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 373.24609495 ΚΑΣ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00040543
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
373.246 ΥΠΠ Αναλυτικό πρόγραμμα σχεδιαστών : πρακτική κατάρτιση τελειόφοιτων μαθητών της επαγγελματικής κατεύθυνσης των τεχνικών σχολών στη βιομηχανία / 373.246 ΥΠΠ Αναλυτικό πρόγραμμα οικοδόμων : πρακτική κατάρτιση τελειόφοιτων μαθητών της επαγγελματικής κατεύθυνσης των τεχνικών σχολών στη βιομηχανία / 373.246 ΥΠΠ Αναλυτικό πρόγραμμα επιπλοποιών : πρακτική κατάρτιση τελειόφοιτων μαθητών της επαγγελματικής κατεύθυνσης των τεχνικών σχολών στη βιομηχανία / 373.24609495 ΚΑΣ Τα κέντρα μαθητείας του Οργανισμού Απασχολήσεως Εργατικού Δυναμικού : διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις / 373.25 BEN Half way there : report on the British comprehensive school reform / 373.25 CHE Comprehensive school : the story of Woodberry Down / 373.25 COM Comprehensive schooling : a reader ; edited by Stephen J. Ball.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.