government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Εφαρμοσμένη κλινική ψυχολογία στο χώρο του σχολείου : παρεμβάσεις βασισμένες στις θεωρίες της μάθησης / Αναστασίας Καλαντζή-Αζίζι.

Κατά: Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΣειρά: ; 2Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήνα: [χ.ό.]. 1992Περιγραφή: 164 σ. ; 24 εκΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 370.15 23
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 370.15 ΚΑΛ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00032299
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
370.15 ΚΑΚ Η μετάβαση των μαθητών από την πρωτοβάθμια στη μέση εκπαίδευση : ψυχολογικές και παιδαγωγικές επιπτώσεις / 370.15 ΚΑΚ Η μετάβαση των μαθητών από την πρωτοβάθμια στη μέση εκπαίδευση : ψυχολογικές και παιδαγωγικές επιπτώσεις / 370.15 ΚΑΚ Ψυχοπαιδαγωγική / 370.15 ΚΑΛ Εφαρμοσμένη κλινική ψυχολογία στο χώρο του σχολείου : παρεμβάσεις βασισμένες στις θεωρίες της μάθησης / 370.15 ΚΑΨ Παιδαγωγική ψυχολογία / 370.15 ΚΑΨ Παιδαγωγική ψυχολογία / 370.15 ΚΑΨ Παιδαγωγική Ψυχολογία /

Περιέχει βιβλιογραφία: σ.153-161.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.