In search of understanding : the case for constructivist classrooms / Jacqueline Grennon Brooks, Martin G. Brooks.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Alexandria: Association for Supervision and Curriculum Development, 1993. Περιγραφή: 136 p. ; 23 cmISBN:- 0871202115
- 370.152 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 370.152 BRO (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00035442 |
Includes bibliography p. 128-136.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.