Managing classroom behaviour / David Fontana.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Leicester: British Psychological Society, 1994. Έκδοση: 2nd edΠεριγραφή: vi, 186 p. ; 23 cmISBN:- 185433123X
- 371.1024 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 371.1024 FON (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00035603 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
371.1024 ERT The ABC's of classroom management : an !-Z sampler for designing your learning community / | 371.1024 FON Ο εκπαιδευτικός στην τάξη / | 371.1024 FON Ο εκπαιδευτικός στην τάξη / | 371.1024 FON Managing classroom behaviour / | 371.1024 FON Classroom control : understanding and guiding classroom behaviour / | 371.1024 FON Classroom control : understanding and guiding classroom behaviour / | 371.1024 FON Classroom control : understanding and guiding classroom behaviour / |
Includes bibliographical references and index.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.