government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Να εκπαιδεύσουμε το ανθρώπινο δυναμικό / Μαρία Μοντεσσόρι ; μετάφραση Δημήτρη Κωστελένου.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΣειρά: ; 7 | Γλάρος ; 37Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήνα: Γλάρος, 1980. Περιγραφή: 135 σ. ; 20 εκΟμοιόμορφοι τίτλοι:
  • To educate the human potential Greek
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 372.13
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 372.13 ΜΟΝ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 7 Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00046381
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
372.13 TEA Teachers on individualization : the way we do it ; edited by David A. Shiman, Carmen M. Culver and Ann Lieberman ; foreword by Samuel G. Sava. 372.13 WRA Questioning in the primary school / 372.13 ΑΛΕ Ανάγκη προετοιμασίας και σχεδίασης του μαθήματος του σχολείου / 372.13 ΜΟΝ Να εκπαιδεύσουμε το ανθρώπινο δυναμικό / 372.13 ΜΩΡ Λαϊκή παράδοση και σχολείο : εκπαιδευτικό πρόγραμμα προσέγγισης των παιδιών του νηπιαγωγείου και του δημοτικού σχολείου στον παραδοσιακό πολιτισμό / 372.13 ΠΑΠ Νέο σχολείο : θεωρία και πράξη / 372.13 ΠΑΠ Νέο σχολείο : θεωρία και πράξη /

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.