government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Μαζικοποίηση στη εκπαίδευση : 10ο εκπαιδευτικό συνέδριο, ξενοδοχείο Ξενοδοχείο '' Φιλοξενια'' Λευκωσία, Κύπρος : Παρασκευή και Σάββατο 3-4 Γενάρη, 1986 / Εκπαιδευτικός Μεταρυθμιστικός Όμιλος Κύπρου.

Κατά: Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Λευκωσία: Εκπαιδευτικός Μεταρρυθμιστικός Ομιλος Κύπρου, 1986. Περιγραφή: 114 σ; 24 εκISBN:
  • 9963564267
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 370.1934
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 370.1934 ΕΚΠ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00030960
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
370.192 OSB A world of difference? : a comparative approach : comparing learners across Europe / 370.193 ΓΕΩ Σχέση σχολείου - οικογένειας και ανάπτυξη του παιδιού / 370.19312 BAS Home-school work in multicultural settings ; John Bastiani. 370.1934 ΕΚΠ Μαζικοποίηση στη εκπαίδευση : 10ο εκπαιδευτικό συνέδριο, ξενοδοχείο Ξενοδοχείο '' Φιλοξενια'' Λευκωσία, Κύπρος : Παρασκευή και Σάββατο 3-4 Γενάρη, 1986 / 370.196 EPS Changing classroom cultures : anti-racism, politics and schools / 370.2 CAT Catcher in the wrong : iconoclasts in education ; edited by Billy L. Turney. 370.2 CON Quantitative data analysis in education : a critical introduction using SPSS /

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.