government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Metacognition in educational theory and practice ; edited by Douglas J. Hacker, John Dunlosky, Arthur C. Graesser.

Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΣειρά: The educational psychology seriesΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Mahwah, N.J.: Lawrence Erlbaum Associates, 1998. Περιγραφή: xiv, 407 p. : ill. ; 23 cmISBN:
  • 0805824820
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 370.1523 23
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 370.1523 MET (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00039604

Includes bibliographical references and indexes.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.