Classroom instruction that works : research-based strategies for increasing student achievement / Robert J. Marzano, Debra J. Rickering, Jane E. Pollock.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Alexandria, Virginia: Association for Supervision and Curriculum Development, c2001. Περιγραφή: 178 p; 25 cmISBN:- 0871205041
- 371.102
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 371.102 MAR (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00041124 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Includes bibliographical references (p. 161-173) and index ( p. 174-178).
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.