Visable learning for teachers : maximizing impact on learning / John Hattie.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: London: New York Routledge, [2012]. Περιγραφή: x, 286 p. : tables ; 25 cmISBN:- 9780415690157
- 370.1523 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Συλλογή | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | Συλλογή Ευρωπαϊκου Κοινωνικού Ταμείου | 370.1523 HAT (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00049977 | ||
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | Συλλογή Ευρωπαϊκου Κοινωνικού Ταμείου | 370.1523 HAT (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00049978 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves, Collection: Συλλογή Ευρωπαϊκου Κοινωνικού Ταμείου Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Includes index (p. 276-286).
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.