Visable learning : a synthesis of over 800 meta-analyses relating to achevement / John A. C. Hattie.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: London: New York Routledge, [2009]. Περιγραφή: ix, 378 p. : ill., tables ; 25 cmISBN:- 9780415476188
- Visable learning : -- a synthesis of over 800 meta-analyses relating to achievement -- the times educational supplement "Reveals teaching's Holy Grail" [Τίτλος εξωφύλλου]
- 370.1523 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Συλλογή | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | Συλλογή Ευρωπαϊκου Κοινωνικού Ταμείου | 370.1523 HAT (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00049975 | ||
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | Συλλογή Ευρωπαϊκου Κοινωνικού Ταμείου | 370.1523 HAT (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00049976 |
Includes bibliographical references (p. [301]-374).
Includes index (p. [375]-378).
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.