Using action research to improve instruction : an interactive guide for teachers / John E. Henning, Jody M. Stone, James L. Kelly.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: New York: London Routledge, [2009]. Περιγραφή: xv, 204 p. : tables ; 26 cmISBN:- 9780415991742
- 370.72 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Συλλογή | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | Συλλογή Ευρωπαϊκου Κοινωνικού Ταμείου | 370.72 HEN (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00049952 | ||
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | Συλλογή Ευρωπαϊκου Κοινωνικού Ταμείου | 370.72 HEN (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00049953 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves, Collection: Συλλογή Ευρωπαϊκου Κοινωνικού Ταμείου Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
370.72 COH Research methods in education / | 370.72 COH Research methods in education / | 370.72 HEN Using action research to improve instruction : an interactive guide for teachers / | 370.72 HEN Using action research to improve instruction : an interactive guide for teachers / | 370.72 MCN Action research | 370.72 MCN Action research | 370.72 MCN You and your action research project / |
Includes bibliographical references.
Includes index.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.