government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

How to manage children's challenging behaviour [electronic resource / edited by Bill Rogers].

Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Los Angeles: London SAGE, [2010]. Έκδοση: 2nd edΠεριγραφή: xvii, 188 p. : ill. ; 24 cmISBN:
  • 9781848606852
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 370.1528 23
Περίληψη: This title addresses the issue of challenging behaviour and behaviour disorders in schools. It shows how teachers, in a supportive team, have made a significant difference to their students in terms of behaviour, attitude, self-esteem and peer acceptance.
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Συλλογή Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library Συλλογή Ευρωπαϊκου Κοινωνικού Ταμείου 370.1528 HOW (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00049916
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library Συλλογή Ευρωπαϊκου Κοινωνικού Ταμείου 370.1828 HOW (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00049917
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library Συλλογή Ευρωπαϊκου Κοινωνικού Ταμείου 370.1528 HOW (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00049918

Includes biographical notes

Includes bibliographical references (p. 182-183).

Includes index (p. 184-188).

This title addresses the issue of challenging behaviour and behaviour disorders in schools. It shows how teachers, in a supportive team, have made a significant difference to their students in terms of behaviour, attitude, self-esteem and peer acceptance.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.