How to manage children's challenging behaviour [electronic resource / edited by Bill Rogers].
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Los Angeles: London SAGE, [2010]. Έκδοση: 2nd edΠεριγραφή: xvii, 188 p. : ill. ; 24 cmISBN:- 9781848606852
- 370.1528 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Συλλογή | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | Συλλογή Ευρωπαϊκου Κοινωνικού Ταμείου | 370.1528 HOW (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00049916 | ||
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | Συλλογή Ευρωπαϊκου Κοινωνικού Ταμείου | 370.1828 HOW (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00049917 | ||
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | Συλλογή Ευρωπαϊκου Κοινωνικού Ταμείου | 370.1528 HOW (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00049918 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves, Collection: Συλλογή Ευρωπαϊκου Κοινωνικού Ταμείου Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Includes biographical notes
Includes bibliographical references (p. 182-183).
Includes index (p. 184-188).
This title addresses the issue of challenging behaviour and behaviour disorders in schools. It shows how teachers, in a supportive team, have made a significant difference to their students in terms of behaviour, attitude, self-esteem and peer acceptance.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.