Supervision for learnign : a performance-based approach to teacher development and school improvement / James M. Aseltine, Judith O. Faryniarz, Anthony J. Rigazio-DiGilio.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Alexandria, Virginia: Association for Supervision and Development, c2006. Περιγραφή: 23 cm. ; 243 pISBN:- 1416603271
- 371.2
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός αντιτύπου | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 371.2 ASE (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | c.1 | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00046206 | ||
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 371.2 ASE (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | c.2 | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00046192 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Includes bibliographical references (p. 232-235) and index (p. 236-240).
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.