Metacognition in mathematics education / Annemie Desoete, Marcel Veenman..
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: New York: Nova Science Publishers, [2006]. Περιγραφή: vi, 199 p . : tables ; 25 cmISBN:- 1600211984
- 510.71 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Συλλογή | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | Συλλογή Ευρωπαϊκου Κοινωνικού Ταμείου | 510.71 ΜΕΤ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00049830 | ||
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | Συλλογή Ευρωπαϊκου Κοινωνικού Ταμείου | 510.71 MET (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00049831 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves, Collection: Συλλογή Ευρωπαϊκου Κοινωνικού Ταμείου Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Includes bibliographical references.
Includes index (p. [191]-199).
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.