government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Mentoring students at risk : an underutilized alternative education strategy for K-12 teachers / by Gary Reglin.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Springfield, Ill.: Thomas, 1998. Περιγραφή: xv, 93 p. ; 26 cmISBN:
  • 039806833X
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 371.82694 23
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Σημειώσεις Γραμμοκώδικας
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 371.82694 REG (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00041095
Περιήγηση Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library στο ράφι Κλείσιμο περιήγησης ραφιού (Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Μη διαθέσιμη εικόνα εξωφύλλου Μη διαθέσιμη εικόνα εξωφύλλου
Μη διαθέσιμη εικόνα εξωφύλλου Μη διαθέσιμη εικόνα εξωφύλλου
371.82693 ΠΑΙ Παιδεία ομογενών : [θεωρητικό πλαίσιο και προγράμματα σπουδών για την ελληνόλγωσση εκπαίδευση στη διασπορά] : παράρτημα : λεξιλόγιο / 371.82693 ΠΑΙ Παιδεία ομογενών : θεωρητικό πλαίσιο και προγράμματα σπουδών για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση στη διασπορά / 371.82693 ΠΡΑ Πράγματα και γράμματα / επίπεδο πρώτο. 371.82694 REG Mentoring students at risk : an underutilized alternative education strategy for K-12 teachers / 371.82694 TEA Teaching children of the poor : an ethnographic study in Latin America ; editor Beatrice Avalos. 371.829 CUL Cultural education - cultural sustainability : minority, diaspora, indigenous, and ethno-religious groups in multicultural societies ; edited by Zvi Bekerman and Ezra Kopelowitz. 371.829 DIV Diversity in the classroom : a casebook for teachers and teacher educators ; edited by Judith H. Shulman and Amalia Mesa-Bains.

Includes bibliographical references.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.