government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Ψυχολογία της προσωπικότητας / Ιωάννη Γ. Χασάπη.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήνα: Βασιλόπουλος, 1980. Περιγραφή: τ. ; 24 εκΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 155.25 23
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 155.25 ΧΑΣ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) τ.1 Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00022545
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
155.25 ΜΠΟ Οι μεγάλοι φιλόσοφοι και το προσωπικό μάνατζμεντ : οι πιο χρήσιμες αρχές και μέθοδοι για αποτελεσματικότητα στην προσωπική και επαγγελματική ζωή / 155.25 ΠΟΥ Η ανάπτυξη της ηθικής αυτονομίας : μεθοδολογική προσέγγιση του L. Kohlberg : γνωστικο-αναπτυξιακή προσέγγιση / 155.25 ΠΟΥ Η ανάπτυξη της ηθικής αυτονομίας : μεθοδολογική προσέγγιση του L. Kohlberg : γνωστικο-αναπτυξιακή προσέγγιση / 155.25 ΧΑΣ Ψυχολογία της προσωπικότητας / 155.28 GOR Survey of personal values : examiner's manual / 155.28 MEA Measures of personality and social psychological attitudes ; edited by John P. Robinson, Phillip R. Shaver, Lawrence S. Wrightsman. 155.28 VER Personality assessment : a critical survey /

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.