Count me in! : ideas for actively engaging students in the inclusive classroom / Richard Rose and Michael Shevlin ; foreword by Paul Cooper.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΣειρά: Innovative learning for all seriesΛεπτομέρειες δημοσίευσης: London: Jessica Kingsley, 2010. Περιγραφή: 144 p. ; 23 cmISBN:- 9781843109
- 1843109557
- 371.9046 22
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Συλλογή | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Επιτρόπου Προστασίας Δικαιωμάτων του Παιδιού = Commissioner for Children' s Rights Library | Reference | 371.9046 ROS (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | CRL00000221 |
Browsing Βιβλιοθήκη Επιτρόπου Προστασίας Δικαιωμάτων του Παιδιού = Commissioner for Children' s Rights Library shelves, Collection: Reference Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Includes bibliographical references and index.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.