Policies and practices for teaching sociocultural diversity : concepts, principles and challenges in teacher education [editors, Anne-Lise Arnesen, Julie Allan, Eva Simonsen.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Strasbourgh: Council of Europe, 2009. Περιγραφή: 101 p. ; 24 cmISBN:- 9789287165
- 371.97
Περιεχόμενα:
"This work offers an outline of the main principles underpinning work in the diversity area. It also introduces some key concepts related to sociocultural diversity in education while analysing some challenges in teacher education and development. It identifies policy measures and guidelines for teachers' pre-service training institutions."--Publisher's description.
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Συλλογή | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Επιτρόπου Προστασίας Δικαιωμάτων του Παιδιού = Commissioner for Children' s Rights Library | Reference | 371.97 ARN (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | CRL00000140 |
Also published in French under the title: L'enseignement de la diversit� socioculturelle - les enjeux de la formation des enseignants
Includes bibliographical references (p. 89-96).1
"This work offers an outline of the main principles underpinning work in the diversity area. It also introduces some key concepts related to sociocultural diversity in education while analysing some challenges in teacher education and development. It identifies policy measures and guidelines for teachers' pre-service training institutions."--Publisher's description.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.