government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Τα οπτικοακουστικά μέσα διδασκαλίας.

Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήναι: Χριστιανική Ένωση Εκπαιδευτικών Λειτουργών, 1975. Περιγραφή: 127 σ. ; 21 εκΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 371.335 23
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 371.335 ΟΠΤ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00035222
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
371.335 ZEY Εποπτικά μέσα διδασκαλίας των Θρησκευτικών : δια τα Δημοτικά, τα Γυμνάσια και τα Κατηχητικά / 371.335 ZEY Εποπτικά μέσα διδασκαλίας : βοήθημα διά τους διδασκάλους και καθηγητάς / 371.335 ΖΕΥ Τα εποπτικά μέσα διδασκαλίας : σύγχρονη προσέγγιση της εκπαιδευτικής τεχνολογίας / 371.335 ΟΠΤ Τα οπτικοακουστικά μέσα διδασκαλίας. 371.3352 HEW Learning through a lens : it's all about photography / 371.3352 URL Das Bild als Sprech- und Schreibimpuls : zur forderung kommunikativer und kognitiver fahigkeiten durch verwendung von bildmaterial im Deutschunterricht der Primar- und sekundarstufe / 371.33522 BEA Slide-tape and dual projection : how to link slide projection with tape recording /

Προσφωνήσεις από το 15ο συνέδριο της "Χριστιανικής Ενώσεως Εκπαιδευτικών Λειτουργών"

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.