Becoming an evidence-based practitioner : a framework for teacher-researchers ; edited by Olwen McNamara.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: London: Routledge/ Falmer, 2002. Περιγραφή: xiv, 188 p. ; 25 cmISBN:- 041525244X
- 370.7 22
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 370.7 BEC (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00041054 |
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.