Creating culturally responsive classrooms / Barbara J. Shade, Cynthia Kelly, and Mary Oberg.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΣειρά: Psychology in the classroomΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Washington: American Psychological Association, 1998. Περιγραφή: viii, 168 p. ; 28 cmISBN:- 1557984077
- Cognitive styles -- United States
- Education -- Social aspects -- United States
- Educational sociology -- United States
- Minorities -- Education -- United States
- Multicultural education -- United States
- Διαπολιτισμική εκπαίδευση -- Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής
- Εκπαίδευση και κοινωνία -- Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής
- Εκπαίδευση -- Κοινωνικές απόψεις -- Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής
- Μειονότητες -- Εκπαίδευση -- Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής
- 370.117 22
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 370.117 SHA (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00040825 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Includes bibliographical references.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.