Διδακτικές προσεγγίσεις σε μικτές τάξεις στο πλαίσιο φιλολιγικών μαθημάτων στο Γυμνάσιο / Κατερίνα Δημητριάδου.
Τύπος υλικού: ΆρθροΠεριγραφή: σ. 37-53 ; 24 εκΘέμα(τα): Σε: Διδασκαλία και μάθηση στο πολυπολιτισμικό σχολείοΔεν αντιστοιχούν φυσικά τεκμήρια σε αυτήν την εγγραφή
Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 50-53).
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.