Neo-Piagetian theories of cognitive development : implications and applications for education ; edited by Andreas Demetriou, Michael Shayer, and Anastasia Efklides.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΣειρά: International library of psychologyΛεπτομέρειες δημοσίευσης: London: Routledge, 1992. Περιγραφή: xiii, 306 p. : ill. ; 24 cmISBN:- 0415054710
- 155.413 22
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 155.413 NEO (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00032448 |
Chiefly papers presented at three symposia held at the 3rdEuropean Conference for Research on Learning and Instruction, held in Madrid, in September 1989
Includes bibliographical references and indexes.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.