Think twice : communication activities for beginner to intermediate students / David Hover.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Cambridge: Cambridge University Press, 1986. Περιγραφή: 2 v. : ill. ; 25 cmISBN:- 0521273854
- 0521273862
- 428.34 22
Ελλιπή περιεχόμενα:
-- V. 1. Student's book -- V. 2. Teacher's book.
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός αντιτύπου | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 428.34 HOV (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | V. 1 | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00028171 | ||
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 428.34 HOV (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | V. 2 | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00027885 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
-- V. 1. Student's book -- V. 2. Teacher's book.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.