Πολυπολιτισμική εκπαίδευση και αξιοποίησή της μέσω των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών / Πέτρος Μπερερής, Κωνσταντίνος Σιασιάκος, Γεωργία Λαζακίδου.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΣειρά: ; 1Λεπτομέρειες δημοσίευσης: [Αθήνα]: Ελληνοεκδοτική, [2007]. Έκδοση: 1η έκδΠεριγραφή: 198 σ. ; 24 εκISBN:- 9606738000
- 9789606738005
- 370.117 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 370.117 ΜΠΕ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00048481 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Περιέχει γλωσσάρι (σ. [197]-198).
Περιέχει βιογραφικά σημειώματα.
Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. [188]-196).
Διαπιστώνεται ότι η αύξηση των αλλοδαπών μαθητών που φοιτούν σε ελληνικά σχολεία δημιουργεί νέες εκπαιδευτικές ανάγκες και καθιστά το ρόλο του σχολείου κομβικό στη διαμόρφωση διαπολιτισμικής ταυτότητας, θεωρώντας τη διαπολιτισμική εκπαίδευση ως προϋπόθεση του σύγχρονου Σχολείου, μελετώνται στο βιβλίο αυτό: αφενός οι έννοιες πολιτισμός - πολυπολιτισμός - διαπολιτισμός και παρουσιάζονται ζητήματα, όπως: - Μοντέλα διαχείρισης της πολυπολιτισμικότητας - Το γλωσσικό ζήτημα σε μια πολυγλωσσική κοινωνία - Πολυπολιτισμικό πρόγραμμα σπουδών (θεμελιώδεις αξίες, επίλυση προβλημάτων) - Διαπολιτισμική εκπαίδευση (παιδαγωγική και διδακτική, εκπαιδευτικές στρατηγικές) - Διαπολιτισμική Ευρώπη (Εκπαιδευτική πολιτική ευρωπαϊκών χωρών) - Πρακτικές στον τρόπο διδασκαλίας της γλώσσας (μεθοδολογική προσέγγιση διδακτικής) αφετέρου οι όροι τεχνολογία - πληροφορία - επικοινωνία και προβάλλονται: - Τρόποι χρήσης και αξιοποίησης τους στη μαθησιακή διαδικασία (διαπολιτισμικές συνεργασίες, συνεργατική μάθηση) - Η διαδραστική σχέση τους με τη διαπολιτισμική εκπαίδευση - Διεθνείς πρακτικές εκπαίδευσης και ευρωπαϊκά προγράμματα υποστήριξης της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.