Psychology for language teachers : a social constructivist approach / Marion Williams and Robert L. Burden.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΣειρά: Cambridge language teaching libraryΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Cambridge: Cambridge University Press, 1997. Περιγραφή: ix, 240 p. : ill. ; 24 cmISBN:- 0521495288
- 428.007 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 428.007 WIL (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00040339 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
428.007 UND Effective class management : a practical approach / | 428.007 UND Effective class management : a practical approach / | 428.007 VIA English in three acts / | 428.007 WIL Psychology for language teachers : a social constructivist approach / | 428.0071 The practice of english language teaching / | 428.0071 ALL Techniques in teaching vocabulary / | 428.0071 ALM Teaching english with drama / |
Includes bibliographical references and indexes.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.