Teachers as researchers : qualitative inquiry as a path to empowerment / Joe L. Kincheloe.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Great Britain: Routledge, [2003]. Έκδοση: 2nd edΠεριγραφή: 296p. ; 24cmISBN:- 0415276462
- 370.78073 22
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 370.78073 KIN (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00042029 |
Includes bibliographical references and index.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.