Πολυεπίπεδο μοντέλο επεξήγησης της επίδοσης μαθητών Δ' Δημοτικού στα μαθηματικά : αξιοποίηση της έρευνας TIMSS / Κωνσταντίνος Χρίστου, .... [κ.ά.].
Τύπος υλικού: ΆρθροΠεριγραφή: σ. [399]-411 : πίν. ; 24 εκΘέμα(τα): Σε: Τιμητικός τόμος Κωνσταντίνου ΠαπαναστασίουΔεν αντιστοιχούν φυσικά τεκμήρια σε αυτήν την εγγραφή
Περιέχει περίληψη στην Ελληνική γλώσσα (σ. [399]).
Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 410-411).
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.