The brain-compatible classroom : using what we know about learning to improve teaching / Laura Erlauer.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Alexandria, Va.: Association for Supervision and Curriculum Development, 2003. Περιγραφή: viii, 167 p. ; 23 cmISBN:- 0871207486
- 371.102 22
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 371.102 ERL (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00042604 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
371.102 ENT Child-centred education / | 371.102 ENT Child-centred education / | 371.102 ENT Child-centred education / | 371.102 ERL The brain-compatible classroom : using what we know about learning to improve teaching / | 371.102 EVA Transition to teaching / | 371.102 EXP Exploring teachers' thinking ; edited by James Calderhead. | 371.102 FRE The effective teacher's guide : 50 ways to engage students and promote interactive learning / |
Includes bibliography: p. 157-159 and index.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.