Multimodal teaching and leraning : the rhetorics of the science classroom / Gunther Kress...[et.al.]..
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Gb: Continuum, [2001]. Περιγραφή: 188p. ; 24cmISBN:- 0826448607
- 371.102 22
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 371.102 KRE (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00042772 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
371.102 KOH On teaching / | 371.102 KOU Effective teaching : principles and practice / | 371.102 KOW Case studies on teaching : instructors' manuals / | 371.102 KRE Multimodal teaching and leraning : the rhetorics of the science classroom / | 371.102 KYR Effective teaching in schools / | 371.102 LAM How students learn : reforming schools through learner-centered education / | 371.102 LAN Teaching as a profession : an essay in the philosophy of education / |
Includes index and bibliography.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.