Η μεταμόρφωση των κειμενικών ειδών του Αναλυτικού Προγράμματος σε σχολεία υποβαθμισμένων αστικών περιοχών : η πολιτική σημασία του συνεργασιακού διαλόγου στην σχολική τάξη / Christine C. Pappas, Liliana Barro Zecker.
Τύπος υλικού: ΆρθροΠεριγραφή: σ. 513-527 ; 24 εκΘέμα(τα): Σε: Αναδομώντας τα κειμενικά είδη του σχολικού γραμματισμούΔεν αντιστοιχούν φυσικά τεκμήρια σε αυτήν την εγγραφή
Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 524-527).
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.