Οι δυσκολίες των δασκάλων-ερευνητών σε υποβαθμισμένες αστικές περιοχές να μοιραστούν την εξουσία με τους/τις μαθήτές/τριές τους : οι αλλαγές στα κειμενικά είδη γραμματισμού του αναλυτικού προγράμματος / Christine C. Pappas, Liliana Barro Zecker.
Τύπος υλικού: ΆρθροΠεριγραφή: σ. 13-62 ; 24 εκΘέμα(τα): Σε: Αναδομώντας τα κειμενικά είδη του σχολικού γραμματισμούΔεν αντιστοιχούν φυσικά τεκμήρια σε αυτήν την εγγραφή
Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 53-62).
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.