Κοινωνιολογία και σχολική γνώση : θεωρία, έρευνα και πολιτική του αναλυτικού προγράμματος / Geoff Whitty ; πρόλογος Σπύρος Ράσης ; [μετάφραση Ερωφύλλη Πολιτοπούλου] ; [διορθώσεις Ελένη Κοτσυφού].
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: [Αθήνα]: Επίκεντρο, [2010]. Περιγραφή: 499 σ. ; 21 εκISBN:- 9606647390
- 375.001 22
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 375.001 WHI (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00047908 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
375.001 WHE Curriculum process / | 375.001 WHE Curriculum process / | 375.001 WHE Curriculum process / | 375.001 WHI Κοινωνιολογία και σχολική γνώση : θεωρία, έρευνα και πολιτική του αναλυτικού προγράμματος / | 375.001 WIG Understanding by design / | 375.001 WIG Understanding by design / | 375.001 WIG Understanding by design : study guide / |
Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 463-485).
Περιέχει ευρετήριο ονομάτων (σ. 487-491).
Περιέχει ευρετήριο όρων (σ. 493-499).
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.