Οι ικανότητες αναλυτικής δημιουργικής και πρακτικής ευφυϊας μαθητών Στ' Δημοτικού σε ασκήσεις όγκου και αναπτυγμάτων / Στυλίανή Καταλάνου, Παρασκευή Σοφοκλέους.
Τύπος υλικού: ΆρθροΠεριγραφή: σ. 371-380 : εικ., πίν. ; 24 εκΘέμα(τα): Σε: 10ο Παγκύπριο Συνέδριο Μαθηματικής ΠαιδείαςΠερίληψη: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις ικανότητες αναλυτικής δημιουργικής και πρακτικής ευφυΐας μαθητών Στ΄ δημοτικού σε ασκήσεις που αναφέρονται στον όγκο και τα αναπτύγματα. Το δείγμα της έρευνας αποτελούν 105 μαθητές Στ΄ δημοτικού, από τους οποίους 50 συμπλήρωσαν το δοκίμιο με τον όγκο και 55 το δοκίμιο με τα αναπτύγματα. Βρέθηκε ότι οι μαθητές έχουν μεγαλύτερη επιτυχία σε ασκήσεις αναλυτικής ευφυΐας. Οι μαθητές είχαν τη χαμηλότερη επίδοση στην μια από τις δυο ασκήσεις πρακτικής ευφυΐας και στα δυο δοκίμια.Δεν αντιστοιχούν φυσικά τεκμήρια σε αυτήν την εγγραφή
Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 380).
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις ικανότητες αναλυτικής δημιουργικής και πρακτικής ευφυΐας μαθητών Στ΄ δημοτικού σε ασκήσεις που αναφέρονται στον όγκο και τα αναπτύγματα. Το δείγμα της έρευνας αποτελούν 105 μαθητές Στ΄ δημοτικού, από τους οποίους 50 συμπλήρωσαν το δοκίμιο με τον όγκο και 55 το δοκίμιο με τα αναπτύγματα. Βρέθηκε ότι οι μαθητές έχουν μεγαλύτερη επιτυχία σε ασκήσεις αναλυτικής ευφυΐας. Οι μαθητές είχαν τη χαμηλότερη επίδοση στην μια από τις δυο ασκήσεις πρακτικής ευφυΐας και στα δυο δοκίμια.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.