government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Ένα όραμα για το σχολείο του μέλλοντος / Άδωνις Κωνσταντινίδης.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΆρθροΆρθροΠεριγραφή: σ. 251-255 ; 24 εκΘέμα(τα): Σε: Τιμητικός τόμος Γιάννη ΚουτσάκουΠερίληψη: Οι μεγάλες αλλαγές που έγιναν και γίνονται στην κοινωνία επηρεάζουν όπως είναι φυσικό και την εκπαίδευση, η οποία αναμένεται ότι θα συμπορευτεί με τις αλλαγές αλλά και θα προσαρμοστεί, για να επιτελέσει το έργο της. Οι διαδικασίες και το περιεχόμενο της εκπαίδυσης καθώς και ο ρόλος των εκπαιδευτικών στα πλαίσια αυτά θα επαναπροσδιοριστούν, για να λειτουργούν αποτελεσματικά στην κοινωνία των Πληροφοριών και της Γνώσης. Δημιουργείται έτσι για την εκπαίδευση η ανάγκη ενός οράματος, που όχι μόνο θα προσδιορίζει τους στόχους σε καθορισμένα χρονικά όρια, αλλά θα είναι και συμπορευτής και συνομιλητής στην πορεία για επίτευξη των στόχων. Στην πορεία αυτή το σχολείο του μέλλοντος αναπτύσσοντας την κριτική σκέψη και τις αναγκαίες δεξιότητες διαχείρισης των πληροφοριών και των γνώσεων, χωρίς να παραλείπει την καλαισθητική και ανθρωπιστική πλευρά της αγωγής, θα προσφέρει στην κοινωνία πολίτες με "κοινή γλώσσα" και εσωτερική καλλιέργεια που θα προάγουν την κοινωνική συνοχή και θα οικοδομούν την ανέλιξη της κοινωνίας.
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Δεν αντιστοιχούν φυσικά τεκμήρια σε αυτήν την εγγραφή

Οι μεγάλες αλλαγές που έγιναν και γίνονται στην κοινωνία επηρεάζουν όπως είναι φυσικό και την εκπαίδευση, η οποία αναμένεται ότι θα συμπορευτεί με τις αλλαγές αλλά και θα προσαρμοστεί, για να επιτελέσει το έργο της. Οι διαδικασίες και το περιεχόμενο της εκπαίδυσης καθώς και ο ρόλος των εκπαιδευτικών στα πλαίσια αυτά θα επαναπροσδιοριστούν, για να λειτουργούν αποτελεσματικά στην κοινωνία των Πληροφοριών και της Γνώσης. Δημιουργείται έτσι για την εκπαίδευση η ανάγκη ενός οράματος, που όχι μόνο θα προσδιορίζει τους στόχους σε καθορισμένα χρονικά όρια, αλλά θα είναι και συμπορευτής και συνομιλητής στην πορεία για επίτευξη των στόχων. Στην πορεία αυτή το σχολείο του μέλλοντος αναπτύσσοντας την κριτική σκέψη και τις αναγκαίες δεξιότητες διαχείρισης των πληροφοριών και των γνώσεων, χωρίς να παραλείπει την καλαισθητική και ανθρωπιστική πλευρά της αγωγής, θα προσφέρει στην κοινωνία πολίτες με "κοινή γλώσσα" και εσωτερική καλλιέργεια που θα προάγουν την κοινωνική συνοχή και θα οικοδομούν την ανέλιξη της κοινωνίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.