government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Εποικοδόμηση και διαφοροποίηση Διδασκαλίας - Μάθησης σε τάξεις μεικτής ικανότητας : φιλοσοφία και έννοια : στρατηγικές και εφαρμογές / Μαίρη Κουτσελλίνη-Ιωαννίδου.

Κατά: Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Λευκωσία: [Μαίρη Κουτσελλίνη-Ιωαννίδου], 2008. Περιγραφή: ii, 166 σ. : εικ., πίν. ; 23 εκISBN:
  • 9963820018
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 371.102  22
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 371.102 ΙΩΑ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00047412
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 371.102 ΙΩΑ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00047413
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 371.102 ΙΩΑ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00047447
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
371.102 ΙΣΗ Γενική διδακτική : κατα τας κατευθύνσεις της σύγχρονου παιδαγωγικής / 371.102 ΙΩΑ Εποικοδόμηση και διαφοροποίηση Διδασκαλίας - Μάθησης σε τάξεις μεικτής ικανότητας : φιλοσοφία και έννοια : στρατηγικές και εφαρμογές / 371.102 ΙΩΑ Εποικοδόμηση και διαφοροποίηση Διδασκαλίας - Μάθησης σε τάξεις μεικτής ικανότητας : φιλοσοφία και έννοια : στρατηγικές και εφαρμογές / 371.102 ΙΩΑ Εποικοδόμηση και διαφοροποίηση Διδασκαλίας - Μάθησης σε τάξεις μεικτής ικανότητας : φιλοσοφία και έννοια : στρατηγικές και εφαρμογές / 371.102 ΙΩΑ Διαφοροποίηση της διδασκαλίας και της μάθησης : κοινωνιολογική, παιδαγωγική και διδακτική προσέγγιση / 371.102 ΚΑΝ Η Σωκρατική στρατηγική διδασκαλίας-μάθησησης : θεωρητική θεμελίωση κι εμπορική διερεύνηση / 371.102 ΚΑΝ Η Σωκρατική στρατηγική διδασκαλίας-μάθησησης : θεωρητική θεμελίωση κι εμπορική διερεύνηση /

Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 153-166).

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.